Syster & bror..

Heejj idag har jag varit i skolan och det vara ochså sådär idag.I skolan var vi i skogen det var typ bara det som var kul.Vi skulle ha ett uppdrag och det var att inte börja bråka när vi lekte och jag och min kompis Madicken vi brukar bråka men vi skrattade ihjäl oss.Så när dom sägar att inga får bråka då braåkar inte jag och Madicken men om dom säger att vi får bråka då gör vi det då hahahahah skoja.Och just det jag har ju Moa som syster (klicka här om du vill komma till hennes blogg) aa men jag har inte berätat att jag har en till syster och en bror min andra syster heter Pernilla & min bror heter Sebastian.Men då vet ni ha det bra..
kram Linn  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0