Ont i halsen. :'(

Heejjj..Nu har jag och moa varit ute och fotat i snön det börja bara snöa helt plötsligt...Jag blev jätteglad...Men moa måste bara fixa lite med bilderna så dom kommer lite senare tyvär.Mos skyndar sig så dom kommer sen.Men jag blev så söt på bilderna tycker jag.Ni får se om jag blev söt så komentara hjärna.Som ni vet har jag lösenord till min blogg för jag vill ju inte bara att någon ska komma in på min blogg så jag ger ut mitt användarnamn till den jag vill och såklart lösenordet.Sen lite senare ikväll ska jag till mamma det ska bli roligt.Men det ska inte bli roligt att gå till skolan imon efter ett skönt jullov.Jag vill hjärna veta vad ni fick i julklapp så komentera och om ni har blogg skriv in det då om ni vill och ni måste inte det om ni inte vill.Jag fick jättefina julklapar på julafton och av pappa.Eftersom vi var hos mormor då.Men ni får ha dett så bra åh juste det förut så fick jag on i halsen så jag vet inte om jag kan gå till skolan imon.Men det blir skönt att vara hemma då men inte kul att ha ont i halsen :'(

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej min älskning !

Du skriver jättebra.Tack at Du startade på nytt.

lycka till !!!

2012-01-13 @ 19:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0