Mums

Heejj nu sitter jag och inte gör något.Men sen ska jag och Moa till mamma det ska bli roligt.Sen när jag och Moa har kommit hem till mamma så ska jag lägga in bilderna i min dator och sen kommer dom upp på bloggen.För jag var ute och fotade igår men jag la inte upp det på bloggen för dom får komma upp idag när jag och Moa har kommit till mamma och det kommer nog mer bilder än dom för jag ska ut nu och ta med kameran till baksidan och klick såklart fota och då kommer dom bilderna upp sen ochså.Och yes äntligen CHIPS sen mums.Och just det jag såg på en reklam och det var macdolads(stavning) och då blev jag så sugen på det mums mums mums.Ni får ha det så bra.
kram Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0