Äntligen kom dom in i datorn

Heejj nu försökte jag att ta in bilderna i datorn och det gick asså äntligen.Men jag vet inte om bilderna kommer upp på bloggen :(Men nu måste jag försöka göra det så do kommer upp på bloggen.Men då kanske bokeh bilderna ochså kommer upp på bloggen hoppas det åhh..Och vet ni vad det bara snöar och snöar här så då ska jag gå ut och fota...Här kommer bilderna.
sam_0327den blev lite liten men endå
här kom en bild :)
asså jag älskar denna bilden :)
älskar denna bilden ochså..
har kom n till bokeh fast i guld:)
här kom en till fast den var jusre..
Hoppas det var roligt att titta på jag har mer bilder men dom kommer någon annan dag.Ha det bra.
kram linn

Kommentarer
Postat av: Moa

Hade jag haft en till systemkamera hade du fått den, tror jag ................

2012-01-22 @ 17:00:16
URL: http://moawallden.blogg.se/
Postat av: bellii

hejj linn! super fina/coola bilder! ha de gött o kolla min blogg senare idag för då har jag skrivit inlägg! (kan inte göra det nu) Ha de gött! :D



kram <3

2012-01-26 @ 11:12:07
URL: http://bellaohsol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0