IPHONE 4S

Hej ! Igår så skulle jag och Moa cykla och handla.. Jag hade min iPod i Moa korg .. När vi gick in och handla så tänkte jag inte på den.. När vi kom hem ville jag ja den och då så visste vi inte vart den var. Den har blivit stulen .. Blev jätteledsen .. Och pappas hjärta gjorde ont för jag var ledsen .. Och pappa sa att om jag har tid kan jag gå och köpa en ny .. Sen kom Moa och sa men Linn vill ju ha en iPhone så det finns ett jättebra erbjudande på tre .. En iPhone 4s .. Så kom pappa och våran bror till oss då frågade jag har ni varit på tre ? Pappa sa åhnej vi glömde lite senare sa pappa här så fick jag en IPHONE 4S blev as glad <3 tack pappa älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0